Od 25 marca znów działamy - zapoznaj się z nowymi procedurami w naszej firmie

By in
765

Informujemy, że od dnia 25/03/2020 będziemy ponownie otwarci w normalnych godzinach pracy (7:45-15:30 w dniach poniedziałek-piątek), choć z racji wciąż rozwijającej się epidemii COVID-19, w kwestii obsługi zamówień prosimy o przygotowanie się na parę zmian:

 

1. Preferowane formy składania zamówień.
Prosimy o składanie zamówień w formie mailowej bądź telefonicznie.
Maile oraz numery telefonów do składania zamówień są podane na naszej stronie https://www.domstali.pl/kontakt/
Dla wygody numery stacjonarne podajemy poniżej:
tel. + 48 22 734 25 97 tel. + 48 22 734 01 60

 

2. Ograniczenie ilości klientów oraz załadunek towaru.
W biurze może przebywać dwóch klientów naraz, przy zachowaniu odstępu od pracowników min. 1,5 mb.
Klienci oczekujący na przygotowanie swoich zamówień są proszeni o przebywanie na świeżym powietrzu, poza halą magazynową, przy zachowaniu odpowiedniego dystansu od innych osób.
Załadunek towarów odbywa się przy minimalnym kontakcie klient-magazynier (przy załadunku za pomocą wózka prosimy klientów o przebywanie w zamkniętej kabinie).

 

3. Płatność.
Prosimy o opłacanie zamówień:
– kartą płatniczą
– w formie przedpłatowej (na podstawie faktury proforma)
– ewentualnie gotówką.

 

4. Procedura przemieszczania się zamówień.
Zamówienia są zanoszone na magazyn przez pracowników biura, zaś odnoszone do biura przez pracowników magazynu.
Klient nie ma styczności ze dokumentem zamówienia.
Wszelkie kwestie cięcia prosimy omówić zawczasu przy składaniu zamówienia bądź na odległość z pracownikami magazynu (np. przy niestandardowych długościach sztang).

 

5. Dezynfekcja rąk.
Dla Państwa i naszego bezpieczeństwa bardzo prosimy klientów o podpisywanie dokumentów w biurze po uprzednim odkażeniu rąk.

 

6. Kupuj z listą zakupów.
Jeśli macie Państwo taką możliwość, prosimy o stworzenie “listy zakupów” na dłuższy okres zabezpieczającej Państwa potrzeby, w celu ograniczenia konieczności częstych, lecz mniejszych zakupów w naszej firmie – lista taka pozwoli również skrócić czas przebywania w biurze podczas składania zamówienia, co również wpływa korzystnie na bezpieczeństwo nas wszystkich.

54321
(0 votes. Average 0 of 5)